.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگي مازندران براي جذب سرمايه‌گذاران

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: بايد فضاي استان مازندران براي حمايت از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي آماده شود.

به گزارش شمال‌نيوز، هادي ابراهيمي پيش از ظهر امروز در نشست فرمانداران چهار شهر استان مازندران با بيان اينكه يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي استان توجه به امر سرمايه‌گذاري بخش خصوصي است، اظهار داشت: اين دغدغه رهبري نيز هست كه اين بخش بايد با عنايت و نگاه نافذتري توام باشد.
وي با بيان اينكه حضور سرمايه‌گذاري بايد كارشناسي شده‌تر و بايد با همراهي كامل با سرمايه‌گذار مسائل و مشكلات آنان حل و فصل شود، يادآور شد: پذيرفته شدني نيست موضوعي كه در يك شهرستان يك سرمايه‌گذار ورود پيدا كند و تمام زندگي خود را براي فعاليت اقتصادي بگذارد اما به دليل برخي از موارد بي‌حاصل آن كار به زمين بماند يا ناتمام بماند.
ابراهيمي با اشاره به اينكه مديران بايد بتوانند مسائل شهر خود را حل و فصل كنند، اظهار داشت: بايد عزم جدي در استان براي حل و فصل مشكلات سرمايه‌گذاران بخش خصوصي صورت گيرد.
وي با تاكيد بر اينكه مديران استان بايد در زمينه اثرات فرهنگي و اجتماعي هدفمندكردن يارانه‌ها فعالانه شركت داشته باشند، تصريح كرد: همگرايي و همدلي بيشتر در اين زمينه موجب انجام بهتر و بدون حاشيه اين طرح مي‌شود.
معاون استاندار مازندران با اعلام اينكه مشكلات ومسائل شهرهاي استان به صورت منطقه‌اي بررسي مي‌شود، گفت: شهرهاي مازندران در چهار منطقه به صورت ويژه بررسي مي‌شود.
وي با تاكيد بر اينكه در ماه رمضان برنامه‌هاي فرهنگي در طر‌ح‌هاي دريا بايد صورت گيرد، افزود: مبارزه با زمين‌خواري يكي از مشكلات مهم استان مازندران است كه مديران بايد اين مسائل به درستي رصد و حل و فصل كنند.

محمود احمدي - خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.